Très bon Dimanche.

Hej igen!
Efter en trevlig dag på stan med Emilia är jag trött, hoppade över badmintonen på grund av min förkylning också. Man vill ju inte att det ska bli värre. 
Föresten så fick jag med mig lite fina saker hem från stan, tre par fina örhängen från H&M och bodyscrub från Apoteket (:
I övrigt känns det lite jobbigt att shoppa just nu, för jag måste ju spara till Paris! Men bodyscrub förbättrar ju tydligen solbrännan och örhängena, eeh ja dom var bara fina ( :  haha det går extremt bra för mig att spara... not! 
Dessutom så försvann ytterligare 18 kronor på en Mcflurry, som avnjöts i Vasaparken. Jag och Emilia pratade om USA eftersom hon ska dit i en månad i sommar. Lyx eller vad? (: I o för sig så var jag ju i New York förra sommaren men en vecka gick så fort så jag skulle gärna stannat några veckor till. Hoppas du får det fint där i alla fall! :)

Nu ska jag plugga, puss! ♥












  

i väntan på att Emilia ska komma leker jag stekare.






bara fötter och grönt gräs i Vasaparken.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0