Sunday

Hej på er!
Nu sitter jag här vid laptopen och äter finnkrips med ost och smörgåsgurka. Har nästan precis kommit hem efter 2 timmars badminton. Eftersom varken Anna eller jag kunde förra veckan så gick vi dubbelt idag. Jobbigt men skönt! Idag har jag annars inte gjort så mycket, städat lite i mitt rum och fotat lite i trädgården men mammas D40. Jag ska nog köpa en egen sen när jag får råd för det blir ju så himla mycket bättre bilder! (:
Nej men nu måste jag städa klar i  mitt rum... jag har hällt ut alla mina smycken, hårnålar och örhängen på mitt golv och tänkte rensa bort en del krims krams, och om jag vill hinna se Gissip Girl måste jag göra klart det nu.

Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0