sun

Solen skiner och jag sitter i trädgården och äter youghurt och dricker rabarbervatten (: mys mys.
Idag är det världens finaste väder, sol och 20°c varmt! Vem vill sitta inne vid datorn då? Skönt att ha en laptop så att man kan sitta ute och blogga. Man måste ju ta vara så solen när den väl är framme (: 
Min dag har annars faktiskt varit riktigt fin, att jag fick 32/32 på Kemiprovet försämrar ju inte det hela heller :)
Hoppas jag får lite färg efter idag också, känner mig himla blek nu. Så jag måste passa på så att jag inte känner mig som ett spöke nu när Fiffi kommer hem från Italien. Herregud så brun hon kommer va, vår lilla söt-fia! (A) ♥
Nu ska jag njuta lite till va solen innan det är dags att sätta sig med matten, uuuh!

Puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0