Stressigt!

Hej, mitt rum är fortfarande inte färdig städat. Usch, vad stressigt det känns nu! För det första så har jag inte ens börjat plugga till SO-provet som vi har denna vecka och jag har verkligen ångest, och i morgon är det ju skola också. Som vanligt så känner man aldrig att det riktigt är lugnt, precis när man klarat av tre prov så får vi reda på att det kommer ett nytt om två veckor. Vi ska även ha föredrag och jag vet inte alls vad jag ska ha om! Någon som har förslag? Jag vill ju att det ska bli så bra som möjligt och att alla inte ska sitta och sova sig igenom hela. hehe.
Nej, men nu måste jag verkligen fortsätta städa.

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej J!

Jag tycker du ska ha om "damp" eller nått sånt, vare daunsyndrom du snacka om? Jaja, tycker iallafall det låter bra!(:

Pussss<3

2009-05-04 @ 16:13:14
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0