Stockholm

skrivet: 23.30


Hej hej.
Nu ska jag strax gå och duscha, måste upp ganska  tidigt i morgon eftersom det är körtävling, men hinner med ett inlägg ändå. 
Idag har jag varit med mamma och pappa i Stockholm. Först var vi i Zetas park  som är en fin trädgård, där man kan köpa växter. Vid halv fyra åkte vi in mot stan och Södermalm. Fyndade lite fina saker på Monki och njöt av utsikten vid Katarinahissen (: 
När vi kom hem så åt vi Thaimat och jag hjälpte till att odla lite i trädgården, skönt faktiskt att slippa sitta inne... haha dessutom så blir man himla trött så jag kommer nog sova gott i natt! 
Nu ska jag sova.

Puss och godnatt ♥









Dagens outfit:

♥ Vitt linne, Zara barn
♥ Grå kofta, MQ
♥ Jeansleggins, Peices
♥ Jordbubb halsband, Hanna's
♥ Rosa tygskor, Vagabond
♥ Brun väska, Veromoda









♥ Rosarandig t-shirt i oversize, Monki

♥ Blårandigt linne, Monki

♥ Jeansshorts med hög midja, Monki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0