sommar

kl. 18.24

Vet ni? En grej som jag alltid drabbas av är typ huvudvärk för att jag har druckit för lite vatten, nu har jag solat i typ en timme och men världens huvudvärk som pris. Och ingen direkt solbränna heller :b. Men även om jag ska dricka vatten så går det ner max 2 glas sen kan jag inte mer. Därför kom jag på idén att lägga i hallon och isbitar av saft i, mycket godare och roligare att dricka! (: Haha, så nu är huvudvärken borta och jag känner mig mycket piggare... trots att jag sitter och snorar som en gris. 

PUSS ♥








 



































Kommentarer
Postat av: olivia

Min lilla snor-gris!:D<3<3<3

2009-05-25 @ 20:17:31
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0