raining...

Hej på er! 
Nu sitter jag här vid datorn och känner hur pluggångesten kommer smygande. Jag har precis kollat lite på packat och klart repotage från New York, och usch vad jag saknar det! Jag vill bara dit igen, funderar faktiskt att åka som Au Pair dit ett år efter gymnasiet. Eller egentligen är det väl bara en dröm, man måste säkert ha gått barn och fritid? Och alla vill väl åka till New York så det är nog svårt att få där. Men idag har det i alla fall varit väldigt regnigt, precis när vi skulle springa 2,5 runt svartån kom värsta skuren. Jag sprang ändå på 13 min, fast jag nog skulle klarat 11 om jag pressat mig lite till. Så en dag som den här så längtar man verkligen till New Yorks storstads puls!
Nej nu måste jag sluta så att jag inte längtar ihjäl mig... för jag måste ju plugga. 


Puss! 























Bilderna har jag lånat av syster min. Fina tycker jag (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0