Puss

Hur lyckas man med att ramla två gånger på asfalt, köra in i en cementklump med cykeln, glömma sina nycklar och kladda ner sin nyaste tröja. På en och samma tisdag. Idag var det världens bästa dag helt enkelt!
Btw, nu har jag suttit hos min söta mormor och ätit thaimat och tårta i ett antal timmar. 
Kan ju inte säga annat att  min släkt inte är så vana vid hämtmat? Morfar trodde att sambalen var som soja och började nästan gråta för att det var så starkt. Fast jag varnade faktiskt honom.

Och det blir inga nya bilder idag heller, eftersom blogg.se vill inte samarbeta. 
Ni får nöja er med ett litet inlägg istället och kanske en gammal bild som redan finns i arkivet.

Puss, och sov sött ♥





Bilden är ju nästan ny, jag har inte lagt upp den förut i alla fall! *NÖJD*  




Kommentarer
Postat av: Goggo

Stackare!! Det är såååå synd om dig Julia:(



Hoppas att din armbåge och ditt knä blir bättre:P



rya <3<3

2009-05-27 @ 09:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0