Plugg och blåbärsfil och sommarminnen...

Goddagens! Nu sitter jag hemma och hmm... inte pluggar. Men igår pluggade jag! haha, jag vet att jag är duktig. 
Nej men nu ska jag gå ner och äta blåbärsfil och fortsätta med SO:n. Vad har ni gjort idag föresten? För mig har det bara varit en helt vanlig dag, vi slapp dock kören som jag skrev lite tidigare. 
Idag regnade det också, faktiskt så tycker jag att det är lite mysigt med regn. 
Det påminner mig om somrarna när man var mindre och sprang ut i baddräkt och var överlycklig när det kom en sommarskur. 
Eller när vi på mitt gamla fritids byggde kojor som vi provade var vattentäta. 
Tillsammans satt vi under tallgrenarnas skyddande tak och allt var så där perfekt och felfritt. 
Ååh, vad jag saknar att vara 7 år! Då var det största problemet som fanns när bästisen inte fick sova över, eller när man inte fick pannkaka på en torsdag. 

Livet var så himla enkelt då. 



Finaste Cajsa, vår gamla fröken Margareta, Alexander och Jonathan. 
I bakgrunden står Anna och är gullig med sin kikare.


Hanna och jag i Varberg



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh vad jag längtar tillbaka. Fridnäs var så himla lätt och bra! :)

2009-05-06 @ 07:35:59
Postat av: Julia

ja, tänk om man fick vara sju för evigt ... hihi <3 (:

2009-05-06 @ 17:55:58
URL: http://violetteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0