JÄVLA PLUGG TJAT

Hej bloggen!
Undrar ni över rubriken så är det för att jag känner mig så himla tråkig när jag hela tiden skriver om att jag pluggar och ska ha föredrag och prov och plugg igen. Men verkligen, det känns som om det enda jag gör är att stressa inför prov och föredrag och läxor. Men som tur är så är det bara ungefär 23 dagar kvar till SOMMARLOV! 
 Så om ni vill veta vad jag har gjort idag så är det att förbereda inför mitt föredrag som jag ska ha i morgon. 
Men jag hann faktiskt även med att kolla på ett gammalt avsnitt av Familjen Annorlunda. En av familjerna har tio barn, herregud vad det verkar jobbig! När jag ska ha barn så vill jag ha max tre eller fyra, inte mer (: Men dessutom så borde det ju vara jobbigt att kanske inte hinna med alla barn, och om man har många kanske de inte kan få så mycket saker som andra barn får. Haha, fast eftersom jag inte ens fyllt 15 än så kommer jag nog inte få barn på ett tag. 
Hur som helst, nu är det bara en skoldag kvar den här veckan eftersom det är Kristi himmelsfärd på torsdag och klämdag på fredag! Så sammanlagt får vi fyra dagars ledighet. (: 
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Eller förutom körtävlingen på fredag med skolan då. 
Vad ska ni göra? (: skriv gärna! 
Så jag hoppas jag blir lite friare under helgen så bloggen kan få lite roligare uppdatering.

Puss! ♥



Föresten, nu har det officiella New Moon postern kommit! (: 
Väldigt fin tycker jag, men lite tråkigt är det ju att jag förmodligen inte kommer att kunna gå på den på bio... eftersom det troligen kommer att vara 15 års gräns! Och jag är ju bara 14 :(  
Jag längtar som in i * på att få se den! Hehe, men seriöst så är både böckerna och  den första filmen SJUK bra! Så om du inte har sett filmen eller läst böckerna... GÖR DET! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0