Hej bloggen!

Idag är jag verkligen mega trött, jag satt uppe hela kvällen igår och jobbade på mitt föredrag om Liseberg. 
Jag blev tvungen att korta ner det från 20 till 10 minuter och hade inte hunnit gå igenom hela när jag gick till skolan i morse... så klart hade vi ju Svenska första lektionen. MEN jag slapp hålla idag, glad är jag (: och dessutom så sa våran lärare att det max ska vara 5 minuter så jag måste korta ner det ännu mer! Dryyygt... men nu har jag i alla fall lite mer tid på mig för vi har inte Svenska förrän på Onsdag. 
I övrigt har min dag varit ganska bra, efter skolan åkte jag ner till målarskolan, och sedan gick jag in på H&M och såg ett par jätte fina jeansshorts (: La undan dem och kanske ska köpa dem i morgon. 
Fast nu kom jag på att jag kanske måste spara mina pengar.. för vi har bestämt att vi ska åka till Paris i sommar och där vill jag ju shoppa! Fast eftersom det är ganska dyrt i Frankrike så kanske jag måste vara lite sparsam. 
Dessutom så kan min pappa max vara inne i en klädbutik i 10 min innan han börjar bli rastlös, och vill gå till ett museum. När jag sa att det skulle bli kul med alla affärer i Paris så blev han sur, haha. Men herregud, hur många 14 åriga tjejer uppskattar att gå på museum? Antagligen nästan inga.
När vi var i New York förra sommaren blev det också en hel del museum, vi hann med 6 stycken på en vecka, vilket jag uppskattade MYCKET! haha... nej. Det enda jag tyckte var bra var att det oftast var kallt där inne. 
Men eftersom Paris är mindre än New York kanske Hanna och jag kan gå själva på stan medan mamma och pappa dödar tid på ett museum. 

Puss! ♥



I really need summer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0