Frambiose

Nu sitter jag och har ångest över skolan samtidigt som jag äter glass med varma hallon och bloggar. Haha, jag är smart jag vet. Egentligen borde jag öva inför att hålla mitt föredrag och räkna matte. Men JAG ORKAR INTE.
Dessutom så har den här dagen varit så himla fin att jag inte gjort något vettigt under hela dan. Först så cyklade jag ner på stan och träffade finaste Olivia, hon la undan en fin fin klänning på Gina (: Och så åt vi Gott i Maj och MacFlurry (A)
 Efter det så cyklade jag hem och mamma skjutsade mig till badmintonen. Jag var så trött och Anna blev nog ganska trött på mig eftersom jag var så seg :b. Men hur upp piggande känns det att vara inne på Bellevue när det är 20 grader och sol ute?
Jaja, nu är det bara 2 gånger kvar på terminen i alla fall. Jag får se om jag fortsätter i höst. 

Puss på er! ♥



FY FAN VAD JAG VILL HA SOMMARLOV ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Roligaste dagen vi hade idag, pusss<3

Plus att glassen var mums mums och vi var snyggast på stan(A)<3

2009-05-17 @ 20:48:23
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0