Back

Hej bloggen! 
Nu har jag inte skrivit här på några dagar... varför säger jag inte (: 
Massor av plugg blev det i alla fall förra veckan och jag stressade sönder. Denna vecka har vi annars haft kemiprov som nog gick ganska bra... vi fick även tillbaka so-provet idag (: jag fick 27/30 så jag känner mig väldigt nöjd. 
Men det var ju inte direkt lätt om jag säger så, det känns som om hela förra veckan gick åt till att plugga och stressa inför det där himla provet! Men nu är det över och det ända som återstår den här veckan är föredraget. Jag har tillslut bestämt mig för att ha om Liseberg! Från börjat tänkte jag ha om fryxellskas historia (min skola) men det blev för krångligt.
Nej, nu måste jag fortsätta med pluggandet. 

Pusshej ♥ 





I n   t h e   e n d   e v e r y t h i n g   w i l l   b e   o k e y .

I f   i t ' s   n o t   o k e y ,

i t ' s   n o t   t h e   e n d .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0