Äntligen!

Hej på er! Min dag har verkligen varit intensiv.... första lektionen var svenska och vi jobbade med föredragen (smygpluggade till so:provet)  sen precis när so:provet skulle börja så ropade de ut från expeditionen att alla från elevrådet skulle komma till matsalen för att rösta den nya styrelsen. Så Emilia och jag sprang ner dit... och eftersom vi går i sjuan så är det vi som ska bli den nya styrelsen... och man skulle berätta varför man ville vara med där (om man ville) och så skulle alla rösta.
När jag skulle berätta varför jag ville vara med så var jag så himla nervös inför provet att jag typ stod där och darrade, jag kommer inte ens ihåg vad jag sa nu efteråt. Fast vi har inte fått reda på resultatet för röstningen än men det känns inte som om det kommer bli jag. 
Sen så gick vi i alla fall upp till provet och gjorde det... egentligen så skulle vi bara fått 10 minuters längre tid (vi hade missat 25) men tillslut fick vi sitta kvar lika mycket som vi missat ändå... tack och lov, för annars hade jag aldrig hunnit!
Okej, det känns som om jag bara skriver av mig allt nu, inte för att det är så intressant men. Hehe.
Ja, och när vi var ute och körde kung så fick jag bollen i ansiktet och eftersom jag bar runt på min väska så blev min axel överspänd och jag kunde knappt röra den. 
När jag precis skulle cykla hem från målarskolan kom det värsta skuren och min axel blev ännu värre... så jag ringde pappa.
Men han var inte hemma så jag fick typ sitta på culturen i en halvtimma eller något sådant. Men ändå var det ganska skönt att bara sitta där under industibyggnadens höga tak med stora takfönster, och lyssna på regnets smattrande. Dessutom var det ju inga andra än de i sena målargruppen kvar, så det var helt tyst förutom regnet. 

Nu ska jag sluta skriva, och bara njuta av att det är fredag och att det är två hela dagar tills det är måndag och vi har prov... igen.

Puss.



Kommentarer
Postat av: Olivia

JULIA!

Vi vill ha mer uppdatering!!

pussss<3

2009-05-10 @ 20:47:05
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0