090520

Sitter här med en skål yoghurt och flingor med blåbärssylt framför mig. Jag är faktiskt på helt okej humör idag, kanske beror det på vädret (: Dessutom så är vi både lediga i morgon och på fredag, Jippie! (:
Btw så är det disco på Konrad imorgon, sista discot innan sommaren. Olivia vill att vi ska gå, det är ju i o för sig rätt kul att det är på just Konrad. Men sist vi gick så var det ganska segt, så jag vet inte. Annars så kan det ju vara mysigt att bara ha en tjejkväll med några tjejer (:
Haha, nu har jag hjärnsläpp på vad jag ska skriva... så vi hörs i lite senare i kväll istället.

Pusshej! ♥



Kommentarer
Postat av: Olivia

VI MÅSTE GÅ PÅ DISCOT FÖR FAN!:D<33

Vi kommer äga sönder (H)(K)<3

2009-05-20 @ 20:39:05
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0