barnvakt

hej bloggen.
Nu sitter jag här och bloggar. Just nu är jag så himla trött på att plugga och längtar som in i ♥ till sommarlovet. Vädret har ju inte varit det bästa idag heller, och särskilt mycket plugg har jag inte heller hunnit med. Precis när jag tänkte sätta mig och göra klart matten så ringde grannen och jag var tvungen att gå in och passa deras barn, och lägga dem i en timma. Har man lovat så har man (: hehe. Som tur var så slapp jag leka så mycket... borstade bara tänderna och läste böcker. Men eftersom tjejerna ville att jag skulle läsa mer och inte riktigt ville somna så springer dom så klart ner när mamman kommer hem, en kvart tidigare än jag trodde. Haha, så duktig jag känner mig, när klockan är ganska mycket och dom ser ut att fortfarande vara uppe. Hann med en snabb förklaring och fick trots allt en slant ändå (: 
Nu ska jag nog snart gå och duscha, jag ligger efter lite med sömnen :b

Pusshej ♥








Foto: Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0