Söndag

hej hej.

Nu sitter jag här, fortfarande i bara mjukisbyxor och I <3 NY tröja.
Idag vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra... egentligen borde jag nog räkna matte, eftersom vi ska vara klara med den tills imorgon. Men det är ju aldrig riktigt lika kul att plugga som att bara slappa med en skål glass och varma hallon? (:

Nu är det faktiskt inte alls så långt kvar tills jag fyller år, bara en vecka! 
Jag har önskat mig en Mac Book som jag hoppas att jag får... fast då blir det ju nästan inget annat, eftersom en dator är så dyr. Men av mormor och morfar ska jag önska mig presentkort på SOLO så jag kanske kan köpa en jätte fin skinnjacka därifrån, som jag bara måste ha! Men den kostar 1600 kr så jag måste kanske ändå lägga till lite själv.
Men nu måste jag nog gå och göra lite annat, speciellt matte....

puss!

/J





våren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0