sjuk...

hej hej!

Igår var vi i Romme, riktigt kul (: 
Fast jag var lite klumpig och råkade putta en kille när han skulle sätta sig i  sittliften. Så jag och Olivia satt och skrattade hela vägen upp och sa att det var tur att han inte var så snygg. Men sen när vi kom upp så kom vi på att det var hans kompis  som hade suttit och hört vad vi sagt hela vägen eftersom han hade turen att inte bli av knuffad.  Haha!
Annars gick det bra, inga andra missöden (: hihi
Men eftersom jag var så där halv sjuk igår så var det nog inte så där jätte bra att åka skidor...
Nu när jag vaknade på morgonen kände jag mig verkligen helt död, när jag pratar låter jag som en gammal tant och med en jobbig huvudvärk därtill. Så idag får jag väl bara ta och slappa med en kopp te och kanske göra klart historia-arbetet så att jag inte måste stressa med det i morgon.




Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0