hello monday.

Hej. Idag är det måndag. Första dagen efter en veckas lov. Så klart kommer jag försent, fast jag lovat mig själv att bättra mig.
Det var kul att träffa alla igen, även om Olivia inte kom idag, hon ramlade i Kläppen och fick hjärnskakning. Jag saknar dig  ska du veta <3
Vi hade Kemiprov idag också, det gick faktiskt ganska bra.
Annars var det väl ungefär som vanligt. Efter skolan gick jag lite med mamma på stan, hittade ett par fina jeans-leggins från peices och en eye make-up rengöringskräm (:
Sen köpte jag en ny taklampa till mitt rum och nu sitter jag här..
Mamma säger att jag måste dammsuga eftersom jag lovat att jag ska göra det för 100 kr varje vecka... den här veckan får jag dock bara 50 eftersom jag råkade tappa en hundralapp när vi var på gustavsvik :p

puss och kram <3

//julia

Just nu har jag en Håkan period, det känns vårigt och fint (:

 Håkan Hellström <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0