Fredag

Hej. Just nu känner jag mig så där sur och barnslig.
Jag vill lägga mig på golvet och skrika och att någon ska ge mig glass. Konstigt.
Jaja, idag så är det fredag. Den här veckan har gått fort... kanske för att jag missade de två första dagarna på den.
Idag så har jag och Linnéa varit och spelat badminton på Bellevue (: 
Det var inga där så vi gick in gratis, fast vi inte fick. hihi :b
Som sagt känner jag mig så där barnsligt tjurig och lite trött-fnittrig. 
Min pappa vill att jag ska lägga mig, men det vill inte jag. Klockan är faktiskt bara kvart i tolv, och det är ju fredag.
Dessutom måste jag vara sur ett tag till.
Just nu sitter jag i träningskläder och äter gamla lakritsbalkar från OK, som är jätte sega. Det är inte gott, men man måste ju börja lägga på sig till bikinisäsongen. 
Föresten så kom jag på att jag fyller år snart, det är faktiskt bara 22 dagar kvar. På ett sätt så tycker inte jag om att fylla år... visst är det kul att få saker och komma närmare 18. Men ändå så saknar man att vara liten lite grann.
Ungefär fram tills man var 9 och fyllde år så vaknade man jätte tidigt och låg och väntade och var förväntansfull, och undrade ifall de inte skulle komma snart. Nu så blir man mest sur när man blir väckt, och det känns inte alls lika kul att öppna paketen längre :p Men det finns väl nackdelar med att bli större också.

Men nu måste jag i alla fall sluta skriva... jag ska bara lägga upp en liten bild på syster och jag när vi var små.


Jag och syster<3 Jag är den lilla med eksem runt munnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0