Fredag

hej hej, just nu sitter jag här och lyssnar på Håkan och känner mig ovanligt glad, för det känns så himla härligt att det börjat bli vååår<3 Våren tycker jag nog faktiskt är bäst av alla årstider, för då har man allting framför sig. När det väl är sommar så känns det tråkigt att det snart är höst, eller något :p
Jaja, idag har det annars varit en vanlig dag, skola och sen cyklade jag till målarskolan.
Sedan så cyklade jag hem igen och nu sitter jag här.
I morgon ska jag på läger med kören... vi ska sova över en natt. Haha, fast det är synd nog inte längre bort än vid Viksäng. 
Vi ska ju vara med i musikalen Jesus Christ. Det ska faktiskt bli riktigt kul,  för annars så brukar vi inte direkt göra några roliga konserter eller liknande. Det ända vi gör är typ att sjunga på söndagar i kyrkan... eftersom kören är genom kyrkan. Och det är inte kul att behöva gå upp kl 8 på en söndag och sjunga sånger om Gud i kyrkan.
Men nu ska jag gå och göra en macka.




jag vill ha sommar!  puss hej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0