förkyld

Hej på er.
Jag är förkyld, och imorgon ska vi åka med skolan till Romme, just trevlig tajming... eller inte.
C-vitamin och vatten sägs ju hjälpa mot förkylningar så hittills idag har jag ätit en c-vitamin brus, en apelsin och ett granat äpple. Inte för att jag känner någon skillnad men ändå sitter jag här och dricker litervis med granatäpple juice utspätt med vatten. 
Fast jag verkar i alla fall inte ha någon feber,  termometern visade 35, 7. Men det kan ju vara fel på termometern också, 35, 7 tycker jag låter lite väl kallt :p
Jaja, annars idag ska jag nog tona håret... kanske. Men jag är lite feg och vet inte om det kommer bli dåligt.
Just nu är jag blod-brun och tänkte tona mörkare. Jag har valt L'oreal Casting Crème Gloss, mörk guldblond.
 Jag kollade lite på några forum för några som provat den... vissa skrev att den var jätte bra och andra att den var jätte dålig och att den blev alldeles för mörk. Så jag vet inte riktigt vad jag ska tro :p
Dessutom är jag ledsen eftersom jag inte hittar min kameraladdare :( uuh
Men nu ska jag nog gå och göra lite på ett SO-arbete vi har tills på torsdag.

Pusshej <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0