varm natt


Nu är klockan snart halv ett och jag sitter fortfarande uppe. Idag har det varit väldigt varmt ända in på kvällen, så vid halv sju åkte jag, mamma och pappa till Långsjön och tog ett kvällsdopp. Det var faktiskt väldigt varmt i vattnet.
Långsjön är verkligen så fin och alldeles klar, nackdelen är bara att det finns små abborrar som brukar simma in i en. Det är lite läskigt.
Nu på kvällen har jag fördrivit tiden med att läsa en fantasybok som heter ¨Dark side¨. Den är inte så jätte bra, men eftersom den hade kommit högt på Bokjury listan lånade jag den i alla fall. Och jag kommer nog tvinga mig igenom den, eftersom jag vill veta hur den slutar.
Nu ska jag nog strax lägga mig, tänkte läsa lite... men om jag gör det kommer jag säkert fastna i boken till klockan tre eller något. Det är det som är problemet. Igår läste jag ut Annika Thors bok ¨Vad skulle du ha valt?¨ på en kväll/natt eftersom jag ville veta hur den slutade. Så jag ska nog bara lägga mig ändå, så att jag kan gå upp innan elva i morgon.

Godnatt ♥


/J




Finaste Anna vid Långsjön - sommaren 08 ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0