lista

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem var den sista du träffade? Pappa
3. Hur lång är du? 165 tror jag (:
4. Vilken var den senaste film du sett? The parent trip (föräldrarfällan) <3
5. Vem ringde du senast? Olivia 
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Min mobil är urladdad, annars minns jag inte
7. Vad är dagens planer? Leta efter sommarjobb
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är olika, jag är varken en sms person (mina vänner klagar alltid på att jag aldrig svarar :p)  men jag brukar inte heller prata i telefon mer än typ en halvtimma. haha.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? För någon timma sen när jag var nere i hennes butik och visade sminkningen.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå men lite grågrönt i
12. När vaknade du idag? Tio över sju typ
13. Har du någon gång hittat en katt? Haha, neej?
14. Vilken är din favoritplats? Vid havet
15. Vilken plats föredrar du minst? I ett underjordiskt garage
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och troll eftersom min syster lurade mig att det fanns troll på övervåningen. Haha, lättlurad eller vad?
18. Vem fick dig att skratta senast? Haha, minns inte
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nej, linne och hotpants
22. Hur många kuddar har du i sängen? En, plus massa prydnadskuddar på dagen
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Never
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? Ja, ganska! :) haha, pratar i alla fall mycket och om någon ska fråga något i en affär blir det alltid jag, av mina kompisar.
27. Vilken är din favoritglass? Magnum strawberry white eller Solero 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka på språkresa till New York! :D
29. Tycker du om kinamat? Njaa, tycker bättre om thai mat. Finns mer vegetariskt.
30. Tycker du om kaffe? Nej, usch!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Nja, somnar på höger och vaknar på vänster, hehe.
33. Kan du spela poker? Klädpoker? (A)
34. Tycker du om att mysa? jaaa, haha vem gör inte?
35. Är du en beroendemänniska? Öö?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaa, en i min klass syster
37. Vill du ha barn? Ja, någon gång.
38. Kan du några andra språk än svenska? Jaa
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet är så himla mycket finare
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Hmm, njaa... något kanske. Vet inte vad det kostade eftersom jag inte köper sådant själv.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, och tänker aldrig göra.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Flingor och yoghurt
45. Vem är den roligaste människan du känner? Många!
46. Välj ett ärr på din kropp? hmm... det på knät som jag fick när jag ramlade i fyran.
47. Vad har du för ringsignal? My world - Emilia och Samson - Regina Spector (haha, olika för olika personer)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jaa, på vinden finns det nog en del.
49. Flirtar du mycket? Nej, ganska blyg när det kommer till sånt :p
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I trädgården för många år sedan
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, faktiskt så kan jag nog fylla på oljan. Såg när mamma skulle göra det (A)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har inte ens körkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Som jag läste ut, Liv och Lovisa men igår så satt jag och läste de bästa delarna i Så länge vi båda andas.
54. Läser du dagstidningen? Jaa, oftast.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, tycker det är bättre och köpa olika lösnummer.
56. Dansar du i bilen? Haha, nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Minns inte..
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur ska jag komma ihåg?
59. När var du i kyrkan senast? Det var nog när jag var med i musikalen Jesus Christ Superstar (:
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill :)




Kommentarer
Postat av: olivia

Haha, Julia, är du bara 11 år????:PxD

Det står att du blir 14 om 5 år jue!xD<33

2009-06-09 @ 19:24:09
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0