suck

Hej på er, egentligen tänkte jag lägga upp lite bilder från Emma igår och från idag också... men jag orkar verkligen inte nu. Trots att skolan snart är slut så känns det jobbigt, tänker inte riktigt skriva vad jag menar men just nu känns det som om allt aldrig får något slut. Liksom som om att det aldrig känns helt bra, hur lång tid som än går. Till stor del beror det ju på mig själv men det är så jävla svårt när man inte vet vad man ska göra.

Hur som helst så har väl dagen ändå varit ganska okej, vi slapp till och med Idrotten eftersom vi var på besök på Mälarenergi som något slags prao-projekt med skolan. 
Det var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde, skulle tänka mig att sommarjobba där efter nian då vi kanske har en större chans p.g.a det här projektet. Tyvärr så var jag nästan ensam om att sitta där och vara intresserad i hopp om att se förtroendeingivande ut för att ha en större chans till jobb sen. haha, jag vet.
Känner mig äkta stolt också, jag har fram tills idag verkligen varit sämst på att skjutsa på cykel, men gav det en ny chans och skjutsade Linnéa ända till Mälarenergi. Vi ramlade bara en gång, mäkta coolt.

Puss ♥







Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha,vi ägde Julia! TUT,TUT allesammans! Mäkta coolt... (H)

2009-06-08 @ 20:29:40
Postat av: Felicia

Finns gumman om det är något!<33

2009-06-08 @ 20:42:50
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0