student i regnet, fy fan vad bra att det inte är jag

Jag känner mig glad att  det inte är jag som är 18 år och skulle ta studenten idag, det har regnat till och från hela dagen. Jag hoppas på fint väder när det väl är vi som står där, om 5 år är det min tur och det känns som en lång tid. Vi har varit på en student nu på kvällen och jag är faktiskt glad att det är lång tid kvar för mig. Jag vill helst gå kvar på Fryx hela mitt liv just nu, haha. 
Nej men just nu känner jag mig inte så pigg på att bli betygsatt i höst, men det kommer man inte undan. I ett antal år till så måste jag göra mitt bästa för att tillslut komma dit jag vill i livet.







Lykke Li vad jag älskar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0