språkresa...

Debatterar med Olivia på msn och försöker få henne att inte åka till Malta på språkresa. Pappa vill inte låta mig åka till Malta eftersom det tydligen finns någon intensivkurs i Oxford som visst är mycket bättre. Min syster Hanna åkte även på den och det gör ju inte direkt att chansen att jag kommer att få åka till Malta ökar. 
Dessutom om man läser på olika sidor så verkar det ju ganska slappt på Malta (och övriga kurser också, förutom intensive) med mycket fest, och eftersom befolkningen inte pratar så bra engelska lär man ju sig ännu mindre.
Jag kommer troligen inte lyckas få Olivia att ändra sig, Malta låter ju trots allt roligt om man inte är ute efter att bli extremt bra på engelska. 
Föresten så har jag ändå ganska fullt upp nästa sommar, konfirmation i 3 veckor i Rättvik tar ju upp ganska mycket tid av mitt sommarlov.

Puss ♥




Kommentarer
Postat av: Felicia

MALTA, MALTA, MALTA!!! Det verkar roligt med mycket fest i Malta, men i och för sig så är det nog fest och mycket bättre shopping i Eng!

2009-06-08 @ 20:44:08
URL: http://annafelician.blogg.se/
Postat av: Julia

JAA, det är det som är frågan... sol på malta eller shopping i england (: haha <3

2009-06-08 @ 21:47:05
URL: http://violetteli.blogg.se/
Postat av: olivia

Haha, har vi inte kommit överens om ett nytt resemål?(A)<3

2009-06-09 @ 07:39:23
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0