Söta band

Nu är jag hemma efter en mysig stund med mamma på stan, jag köpte ett fint band som jag nog ska ha som skärp eller sy något med, vet inte riktigt.
Jag hade på mig mina nya skor som jag även hade på avslutningen men nu har jag massa skavsår. Efter att ha haltat runt ett tag gick vi till sist och köpte skavsårsplåster på Apoteket och nu är nästan varje tå intejpade, haha.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, det är ju sommarlov så jag har ju inga läxor. Känns riktigt skumt att jag helt plötsligt inte har något att göra alls, men förlåt rent ut sagt jävligt skönt. 
I morgon så ska jag i alla fall på övernattningskväll hos Anna och det ska bli mysigt. 
På måndag eller tisdag ska jag ju träffa saknade Cajsa också (: ♥
Jag lovade att lägga upp bilder från avslutningen, men just nu orkar jag inte. Lägger bara upp en bild på mig och min fina vän Olivia, som jag lånade från hennes blogg!

puss ♥




Jag och Olivia ♥

Kommentarer
Postat av: emma

sv: åh tack vad glad jag blir!

2009-06-13 @ 18:53:30
URL: http://ohsweetheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0