Sommarlov i morgon.

Hej hej,  sista dagen i 7:an är nu slut och det känns ju faktiskt lite sorgligt, många säger att 7:an är härlig och att man ska ta vara på tiden som tonåring. Trots de orden tycker jag faktiskt inte att 7:an varit så särskilt mycket bättre än andra terminer. Så klart så kommer åttan att bli mycket jobbigare än 7:an men jag längtar ändå dit på något sätt. Skönt att lämna det gamla bakom sig och ta nya tag. 
Även om det här året har varit jobbigt men vänner och missförstånd så känns det som om jag har lärt mig något och som om jag är ännu lite erfarnare nu. Men som sagt nu vill jag lämna det bakom mig.
Sommarlov får vi i morgon, ganska sent faktiskt. De flesta har fått lov redan och vi är nästan sist. Övriga år så har vi fått sommarlov nästan en vecka före alla andra, men tydligen så är det inte likadant i år. 
Jag är lite smått nervös inför de kommande dagarna, ni kan ju bara gissa varför. Haha.
Jag känner mig även lite nervös inför morgondagen, klänning och skor som jag ska ha är i princip oprövade och jag vet inte hur jag kommer att se ut. Jag hoppas fin. 
Jag köpte nya skor idag på Vagabond för halva priset som jag ska ha, de är fina och vita och passar nog fint till min beige-vita klänning från Indiska. Önska mig lycka till!

Puss på er ♥




Emilia, Felicia, Felicia och jag på förra årets skolavslutning. Då var det världens finaste väder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0