Sommar idag

Idag är det lite sommar, solen skiner i alla fall och jag vaknade för en stund sedan. Jag har väl ungefär sovit tolv timmar i natt så jag känner mig faktiskt för en gångs skull riktigt utvilad. 
Idag vet jag väl annars inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske ska jag träffa några kompisar men jag vet inte riktigt. Idag har jag faktiskt ingen direkt lust att träffa folk på något vis, fast jag får väl ta och göra det ändå eftersom jag kommer bli helt seg av att bara sitta själv hemma. Btw så åker Cajsen tillbaka till Jönköping idag och jag saknar henne redan ♥

puss och luss ♥





The Cajsa ska till Pennsylvania i sommar med Cassandra på läger, ååh vad jag blir sugen på att åka dit också! :b
Språkresa till New York i tre veckor verkar ju riktigt trevligt men helt själv i så fall eftersom ingen annan får, njaaa inte lika kul.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Saknar dig med Julisen <3

2009-06-17 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0