saturday sunday

Nu är klockan snart ett och jag har precis kollat klart på föräldrarfällan.  Ååh, jag älskar den verkligen<3 Jag såg den för första gången när jag var ganska liten och kom därför inte ihåg så mycket när jag såg den igen förra året, och jag blev helt förälskad. Lindsay är så söt och min favoritscen är när de ska göra om Annie, klippa henne och ta hål i öronen. Lägret verkar ju också så himla fint och kul...
Min kompis Cajsa som bor i Jönköping och Cassandra skulle visst på ett liknande läger i sommar,  det verkar jätte kul!

Men nu är jag verkligen extremt trött och ska gå och lägga mig, ska dessutom på tjejmiddag i morgon kväll hos min kompis Emma (egentligen i kväll då, hehe)  det ska bli så kul och jag måste hinna ner på stan en sväng innan också och köpa något till henne.

Godnatt  ♥






Hanna och jag ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag måste också på stan! Ska vi höras? :D <3

2009-06-07 @ 09:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0