REGN REGN REGN

ÅÅh, varför kan det inte sluta regna någon gång? Jag blir bara så sur... de senaste veckorna när vi gått i skolan har det varit jätte fint väder, men då har vi varit tvingade att sitta inne nästan hela tiden. NU när vi väl får gå ut när vi vill så regnar det! Seriöst så kommer jag väl se ut som en blekfis när vi börjar skolan igen. Så Gud vad jag är avis på Emilia som just nu är i USA där det är 30°+ och sol varje dag. När pappa kollade vädret här hemma så stod det att de närmaste 14 dagarna  inte skulle vara en dag över 20°+! 
Sommarlov och regn, jag dör.





Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, du har många bilder som jag aldrig har sett märker jag! Kul bild iaf... :)<333

2009-06-14 @ 15:03:59
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0