Rain

Hej hej, gud vad jag hatar att det ska regna! På Fredag hade vi bestämt att vi skulle åka till Framnäs och ha klasskväll. Något som jag verkligen hade sett fram emot eftersom vi nästan aldrig träffar hela klassen. Men nu så ska ju det bli jätte tråkigt väder så vi ställde in det. Jag hade som förslag att vi skulle flytta på datumet några dagar in på lovet, men icke.
På lördag har vi skolavslutning också, och då vill man ju att det ska vara fint. 
Usch, VARFÖR? Varför måste det regna just på en sån dag? Känner mig jäkligt deppig och lyssnar på until we bleed, världens finast låt.

 ♥




Linnéa och jag här om dagen vid  Mälaren. ♥



Kommentarer
Postat av: Felicia

Hejhej söta tjej (haha, det rimmar!)

Kan du hjälpa mig lite? Hur ändrar man bild, du vet högst upp vid bloggnamnet (heather eller nåt tror jag det heter?) ???

Puss å kram... dam? (försökte få in ett rim till...)

2009-06-10 @ 17:59:46
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0