OLIVIA

Sitter här och skickar söta bilder till Emilia, Olivia har precis gått hem och vi hade riktigt kul <3 Lyssnade på fettolåtar och retades med Linnéa, som är riktigt cool! Nu ska jag äta rabarberpaj och hämnas på Olivia. KOLLA INTE HENNES BLOGG.
BILDEN PÅ MIG ÄR SÅ HEMSKT OSERIÖS, HAHA. När jag åt mat så passade hon på. 

Puss ♥





I morgon åker min fina Emilia till USA i en månad, jag kommer sakna dig så otroligt mycket vet du. Men hoppas du får det bäst på resan!

J a g    ä l s k a r    d i g    g u m m a n   < 3 






Olivia är så häär söt<33 men det tycker hon inte själv... hämmningsbild (A) 
DU ÄR SMINKAD GUMMAN <3




Kommentarer
Postat av: olivia

TA BORT! Jag kommer bajsa på dej inatt!

hahahaahahahahahahahha<3

2009-06-06 @ 17:31:02
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/
Postat av: Julia

hahah, men nej lilla du<33 den är ju så söööt (L)



puss, love you(A) <3

2009-06-06 @ 17:39:55
URL: http://violetteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0