Mys dag

Hej på er, i morse när jag skulle lägga mig ute på studsmattan och sola så blev det plötsligt jätte molnigt och blåsigt så jag gick in istället. Så idag har det inte blivit så mycket solning men det känns faktiskt rätt skönt idag. 
Jag har för en stund sedan ätit plättar och läst Veckorevyn... det var mysigt och nu ska jag sätta min på cykeln och trampa ner till biblioteket för att låna några böcker och kanske någon lyssnarbok. Jag skriver mer i kväll.

Puss ♥ 



Här om dagen när jag var på stan med Olivia fyndade jag lite på The body shops rea. 
Produkterna kom visst in bara till rean och har inte funnits här i Västerås förut. 
Men det kändes lite tråkigt att body buttern med granatäpple som jag trott skulle komma som en nyhet var en utgående produkt som jag letat efter och som tog slut i går (söndags) då vi också var på stan och till och med gick förbi The body shop! Den hade kostat 89 kronor istället för 159! 
 Jaja, fick i alla fall med mig en duschkräm i granatäpple, en handtvål och en bodylotion i persika. Tillsammans så kostade allt ungefär 130 kr mot ungefär 320 kr som det egentligen skulle ha kostat. Så jag är nog ändå lite nöjd. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0