miljonär

Jag vill just nu bara köpa massor av fina saker, en stråhatt, en söt, blommig klänning och ett par sandaler i brunt skinn skulle passa fint. 
Men jag måste spara till Paris. JAG VET. Men jag vill ju ha saker nu också. ÅÅh, varför är man inte miljonär.








söta hattar, jag vet inte vart från men fina är dom ♥





något jag vill ha ♥








bilderna här nedan kommer från bloggen moderniteter.devote.se , ååh vad söta de är. ♥










AMANDA (hannas kompis också btw)

♥ Bilderna på de övre klänningarna är egen sydda, ååh vad jag vill kunna sy fint.







Kommentarer
Postat av: lucia

jättefina bilder :D

2009-06-25 @ 22:24:31
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0