Midsommaraftons morgon

Om två timmar så kommer våra traditionella Midsommargäster och vad jag längtar haha, sammanlagt så blir vi 18 personer. 
Vi har firat midsommar här hemma alla år utom fyra då vi istället alla familjer var i våran sommarstuga och firade. Det var faktiskt mysigare eftersom alla sov över och man kunde gå ner och bada i sjön mitt i natten. Men även om jag saknade de där fyra åren så är midsommar fortfarande ett av årets höjdpunkter. En av familjerna bor i Stockholm och det är väl ungefär bara så här en gång om året vi se, så det ska bli trevligt att träffa dem.
Men nu måste jag faktiskt sluta skriva, jag har en hel del saker att hinna med innan alla kommer...

• Städa mitt rum - typ damma och ta bort saker

• Platta och locka håret

• Sminka mig

• Ta på mig klänningen - vet inte vilken jag ska ta än : b

• Plock blommor till vaserna på borden


Men vi hörs kanske senare i kväll!

Jag önskar att ni får en jättefin midsommarafton ♥ puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0