Måndag

Hej på er, sitter här hemma och känner mig faktiskt mycket piggare än igår! 
Förhoppningsvis så kommer jag till skolan i morgon!
Det här med make-up rådgivningen fixade sig också, fick en ny tid redan nästa vecka! Känns som en riktigt nystart dag idag, haha. Det är ju 1 juni, 28 °+, snart sommarlov och så är jag nästan frisk. Men jag får nog stanna inne från solen idag också, tyvärr.
 Idag blir det väl annars att bara ta det lugnt och kanske plugga lite... lite otur bara att våran mattelärare samlade in våra räknehäften i fredags så jag har inget att skriva i. Men, men får väl skriva på något annat istället.
Btw, så längtar jag så hääär mycket till att få se New Moon, varför ska den vara från 15!? 

Lägger in trailern här nere.

Puss! ♥




THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON trailer in HD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0