Make up store

Hej hej,  Idag jag har i suttit i ungefär 1,5 timme och blivit sminkad och fått make-up rådgivning på make up store. 
Jag hann inte äta något mellan skolan och rådgivningen så nu har jag himla ont i huvudet och är vrålhungrig. 
Men sminket blev bra och jag fick många bra tips. Tyvärr så kostar ju sminket en del så för mitt presentkort på 498 fick jag två ögonskuggor och ett puder.  Men är väldigt nöjd ändå! 
Felicia B och Linnéa höll mig sällskap medan Felicia  N och Olivia gick runt och frågade i hela stan efter sommarjobb. Vi måste ju ha pengar om vi ska kunna åkt till New York! Men vi är nog lite sent ute... det var ingen som sa direkt ja.
Ååh, det kliar på min näsa, jaa typ lite överallt. Men jag vill ju inte sabba sminket, hehe. 
I o för sig så är det ju bara jag som ser det men ändå. Det skulle varit lite bättre om jag fick tid innan någon fest så man får lite användning av det, men jag får väl komma ihåg tipsen och försöka göra likadant nästa gång. Haha, fast det kommer nog inte bli lika bra ändå.
Nej, nu måste jag äta upp mina flingor innan dom blir helt mosiga. Bilder på sminkningen kommer lite senare.

Pyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0