Läsmys på balkongen

Hej på er, har nu har jag suttit och läst några kapitel i Gossipgirl. Jag lånade ett antal böcker på bibblan och jag trodde först inte att de hade gossipgirl, men det hade de. Så nu har jag suttit i en mysig korgstol på balkongen och läst lite. Lite jobbigt bara att man får så himla ont i baken eftersom stolen är så hård, haha. 
 Jag lånade även en lyssnarbok när jag var nere, det blev En ö i havet som jag i o för sig redan har läst, men det var det enda roliga som fanns kvar. Och jag lånade den mest för att ha något att lyssna på om man ligger och solar. 
Jag tycker faktiskt att det är svårt att hitta böcker, alla serier har man ju läst och om det är någon bok man gillar riktigt mycket så finns det oftast inte någon fortsättning. Jaa, lite boknörd är man väl när till och med stads bibliotekets sortiment börjar kännas lite klent, haha. Men ibland är det bara så skönt att leva sig in i boken och slippa tänka på annat.
Så nu ska jag läsa vidare, puss!  ♥



Här kommer några bilder som jag hade tänkt lägga upp igår, men då blogg inte ville samarbeta.





♥ klänning - H&M barn

Kommentarer
Postat av: lucia

gud vilken söt tunika :D

2009-06-25 @ 22:26:42
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0