Kallt

Just nu sitter jag ute på studsmattan med datorn och bloggar, det börjar faktiskt bli lite kallt och myggorna försöker bita mig i benen. Men man måste ju ta vara på dagen och vara ute så mycket som möjligt nu när det ÄNTLIGEN är sommar, haha.

I morgon så ska jag kanske följa med Olivia ut till gropen eller så ska vi kanske åka ut till Östra holmen. 
Jag älskar verkligen att åka båt... särskilt som Elba båten som är sådär gullig och lite gammaldags. Men om vi åker till gropen är jag ändå lika glad, min fina vän Olivia är ju med! Haha, nej men nu ska jag gå in... annars kommer jag ha massa jobbiga myggbett i morgon.


Puss! 



skrivet: ca 21.00 eller nåt sånt men jag har suttit på vår balkong nu med en kopp te, tända ljus och tittat på Robinson finalen. Mys mys, men jag glömde att jag inte hade publicerat inlägget så det är därför det kommer nu. 
Nej nu ska jag gå in och sova, mina fötter är dessutom iskalla! Men vi hörs i morgon.

Puss och godnatt ♥




Bjuder på denna bild som jag tog alldeles nyss, haha jag vet att den är väldigt fin. 
By the way så tycker jag väldigt mycket om min muminmugg! Min favorit av alla vi har är kanske ändå den rosa med mumin och snorkfröken på en äng. Men denna är ju också söt!
Nej, nu ska jag sluta skriva och sova, som sagt så skriver jag i morgon igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0