JAG VILL VARA RIK

Jag berättade om min idé att samla ihop 33 000 innan nästa sommar för mina kära föräldrar. Jag vet att det kommer bli svårt, men när ens föräldrar inte ens tror på en så känns det ju inte direkt lättare. 
Men fan Olivia! Vi ska klara det här och tjäna ihop varenda öre och åka på våran efterlängtade språkresa! Vi kommer att klara det, med lite vilja och tur så kommer det gå!
Varför kan jag inte bara få vinna en miljon på lotto? Och att jag blev helt kär i en ansiktsspray på Make Up Store gör det inte enklare att vara sparsam direkt, men jag ska hålla mig. 
Känner mig jäkligt peppad nu, och det känns som om inget kan stoppa mig nu! Som om jag kan besegra världen och bli rik på en vecka. 


puss ♥





Kommentarer
Postat av: olivia

Såklart att vi kommer klara det!:D Vi ska kämpa in varenda litet öre, tillslut kommer vi att ha mycket pengar, jippiii, så bäst vi är!(H):D<333

2009-06-10 @ 15:14:55
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0