I taket lyser stjärnorna

Jag måste bara lägga upp Lykke li 's låt Until we bleed som nog de flesta som ha sett filmen I taket lyser stjärnorna känner igen. 
Jag visste först inte vem som sjöng den första gången jag hörde den i filmen. Men nyss så började Hanna spela den och jag kikade in och kollade titeln. 
jag är helt KÄR. 
Filmen I Taket lyser stjärnorna är fin och bra men jag föredrar ändå boken.
 Jag brukar inte gråta när jag läser sorgliga böcker... men när jag läste I taket lyser stjärnorna satt jag och stor bölade. Kanske var det lite därför jag inte gillade filmen lika mycket heller eftersom den inte var lika sorglig.






 Pyss ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, den där låten är FETT BRA!!!:)<333

2009-06-10 @ 17:53:42
URL: http://annafelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0