Exotic snacks

Hej på er... det där om att jag nog är frisk i morgon känns inte så säkert nu. Jag låter nämligen fortfarande som en hes tant och, har hosta och svettas som en gris. 
Det verkar även som om min hud har blivit allergisk mot sol eller något också, haha. Nej men när jag skulle cykla till Ica och köpa tomatsås så kändes det jätte obehagligt att vara ute i solen... och jag cyklade så snabbt jag förmådde för att få komma in på kalla Ica. Jag som brukar älska sol och värme, så fattar inte vad det är med mig! 
Jaja, nu ska jag ta och städa mitt rum fast jag inte orkar.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!

Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med mig design?

MVH Malin (www.cirene.blogg.se)

2009-06-02 @ 19:12:43
URL: http://cirene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0