cold morning

Godmorgon!  Vi börjar ju klockan 10 idag så jag passade på att hinna morgon-blogga lite. 
Uuh, jag fryser, men vi har höjt värmen så jag hoppas det hjälper snart. Men eftersom vi bor i ett ganska gammalt hus så tar det lång tid för värmen att komma ut till alla rum, och när det var så varmt hade vi liksom stängt av helt. Ibland önskar man att man bodde i en lägenhet. Hur skönt är det liksom att gå upp ur sin varma säng när det dessutom är kallt i rummet?
Egentligen så orkar jag inte gå till skolan heller, jag låter typ mega hes efter konserterna igår, men vi ska ha vår sista bildlektion innan nian idag... och den vill jag inte missa. Så nu måste jag gå och göra min i ordning så att jag inte kommer för sent.

Puss ♥




J A G   V I L L   H A   B L Å   H I M M E L   O C H   S O L !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0