Cityfestivalen ♥

Nu har jag vattnat grannarnas lavendelplantor för att få lite mer pengar till Paris. Och så har jag fetat mig med en kokosboll och ska strax hoppa in i dushen.
I kväll så har jag, Felicia och Olivia varit nere på Cityfestivalen. 
Jag köpte ett fint armband och alla tre köpte extremt snygga, röda hjärtglasögon, jag ska försöka lägga upp bilder i morgon.
Vi hade det riktigt trevligt och jag blev lite hög på en sur kolarem. Haha sen så stod vi i glasögonstånden och pratade högt om hur extremt fula och töntiga de där rosa glasögonen med typ galler istället för glas är. Precis när alla små fjortisar skulle prova dem. 
En typisk konversation mellan mig och Olivia lät väl ungefär såhär.

• Jag - Men herregud Olivia de här glasögonen är verkligen så himla fula, usch! Seriöst om du köper dom så kommer jag skämmas över dig!

• Olivia - Men jag veet, jag skulle aldrig köpa dom! Det är ju BARA fjortisarna som köper såna!

• Jag - Jaa, asså dom här glasögonen bara skriker fjortis, fjortis, fjortis, FJORTIS!!! De är bara så extremt fula och töntiga!

• Olivia - Jaa, det ser ut som att man sitter i fängelse när man tittar genom dom!

Sedan så gick vi därifrån och dog av skratt, och fjortisarna tittade lite konstigt på oss. Och Felicia tyckte vi var pinsamma, haha (:


Nu ska jag sluta skriva, vi hörs i morgon.

Godnatt!  ♥

/J

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA<3

2009-06-26 @ 09:28:10
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0