Bonne nuit.

Måste bara skriva ett kort inlägg innan jag lägger mig, klockan är tre minuter över elva och jag är trött trött trött.
Idag har vi haft de två årliga vårkonserterna och det gick ganska bra trots att jag fortfarande är hes och har ont i halsen.
Det var ju niornas sista vårkonsert och så klart blev det ju ganska sorgligt för dem. Men när vi sjöng den sista låten kom jag på mig själv med att stå när och le jättestort och ha tårar i ögonen, hehe undrar hur mycket jag kommer gråta när det är vi själva som står där. Jaja... trots att niorna retar åttorna för att de har ett år kvar så är jag faktiskt bara glad att jag har två år. Det kommer kännas väldigt tomt utan kören och allt när vi väl går ut, trots att det är väldigt slitigt.
Nej, nu måste jag verkligen lägga mig och sova.

Puss och Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0