... 16.10

Jag vaknade nyss efter att ha råkat somna på soffan. Jag tror att jag har sovit i ungefär en timme eller mer men känner mig typ som en död fisk ändå. Jag vet faktiskt inte vad det är med mig, först äter jag tre pannkakor och känner mig mega mätt när jag brukar kunna äta typ fem. Sen sover jag typ 1 timma mitt på dagen fast jag har sovit minst nio timmar varje natt den här veckan och känner mig ändå helt utslagen. Kan ju bero på värmen och att jag typ inte druckit någonting på hela dagen, hoppas det i alla fall. För jag vill inte bli sjuk.
Nu ropar pappa att vi ska åka till Långsjön och bada, och det är kanske det jag behöver - ett dopp en sjö.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

jahapp :)

jadu, klickar man sig runt lite hittar man alla ;D

2009-06-30 @ 17:14:04
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0