Vi hade i alla fall tur med vädret, igen

I kväll så har jag tittat på ¨ Vi hade i alla fall tur med vädret, igen¨ och ätit grönsaksdipp med papps, filmen var ganska rolig. Lite senare zappade jag runt lite och fastnade till sist vid något konstigt program där några män gjorde mysko saker som att åka skateboard inuti en rullande stor papprulle, skjuta ut varandra över vatten i en stolskatapult och hälla ner kräftor i kallingarna för att bara nämna något. Helt sjukt var det i all fall.
I morgon ska jag träffa tjejorna en sista gång innan det bär av till Paris. Jag känner mig faktiskt lite stressad för jag har inte börjat packa ännu. I för sig har jag två dagar på mig, men ändå.

godnatt ♥

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0