Sovmorgon

Nu är jag trött fast jag sov länge i morse, jag hade tänkt ställa klockan på halv tio, men eftersom jag inte hittade mobilen vaknade jag vid typ halv tolv, suck.
 Idag så måste jag jobba också, klippa grannarnas gräsmatta, vattna deras blommor och städa övervåningen. Men mot betalt så klart. Jag står inte precis och svettas med en dammsugare och en trasa i handen av vilja när det är så fint väder ute.
 Men egentligen så har jag inte så mycket att göra själv, nästan alla är bortresta... i för sig så kommer Emilia hem idag, men hon är nog ganska jetlag nu, så jag vet nog inte om hon orkar träffas.
Efter en vecka i usa så var jag verkligen heelt slut när vi kom hem, så om man har varit borta i en månad blir det väl kanske inte bättre? Längtar i alla fall efter att träffa henne, såå mycket ♥


/J


Kommentarer
Postat av: ee

morningmornong'

kom hem för ett tag sedan, är heeelt slut efter en månad. men den bästa månaden

har inte sovit sen i tisdags, torsdag idag.

hoppas att du har det bra i allafall, och att du hade en underbar resa till paris! läs min blogg



puss ee

2009-07-02 @ 19:47:15
URL: http://annaemiliia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0